Pēc jaunās līnijas atklāšanas tramvajam vairāk pasažieru

Pēc jaunās tramvaja līnijas atklāšanas maija beigās pie tramvaju vadītājiem pārdoto braukšanas biļešu skaits pieaudzis par aptuveni 30%, "Rietumu Radio" informēja uzņēmuma "Liepājas tramvajs" valdes loceklis Aigars Puks, norādot, ka citu iespēju, kā noteikt pasažieru skaitu, uzņēmumam pagaidām nav.

Kā informēja pasažieru pārvadājumu organizētājas aģentūras "Liepājas sabiedriskais transports" vadītājs Gints Lūsis, pie tramvaju vadītājiem pārdoto biļešu skaits ir viens no veidiem, kā fiksēt pārvadāto pasažieru skaita tendences. Otrs - pārdoto tramvaja abonentbiļešu skaits, par ko informāciju aģentūra sola apkopot tuvākajā laikā.

Lūsis arī norādīja, ka vasaras periodā pārvadāto pasažieru skaits tradicionāli samazinās un tas nav pats piemērotākais laiks, lai spriestu par pasažieru skaita tendencēm.

Aģentūras rīcībā esošā informācija liecina, ka atsevišķos autobusu maršrutos Liepājā ir samazinājies pasažieru skaits, un, kā pieļāva Lūsis, daļa šo pasažieru tagad, visticamāk, pārvietojas ar tramvaju.

Kā informēja Puks, jaunajā tramvaja līnijā pēc tās atklāšanas nekādi lielāki remondarbi nav bijuši nepieciešami un tā kalpo labi.

Viņš informēja, ka luksofori, kas izvietoti jaunās līnijas krustojumos, vēl tiks regulēti un pielāgoti transporta kustībai.

Kā ziņots, maija beigās Liepājā svinīgi atklāja jauno tramvaja līniju, kas ir pašreizējās līnijas pagarinājums par 1,7 kilometriem līdz Ezerkrasta dzīvojamajam masīvam, informē pašvaldība.

Jaunizbūvētā tramvaja līnija ir pašreizējās līnijas pagarinājums par 1,7 kilometriem līdz Ezerkrastam - vienam no lielākajiem pilsētas mikrorajoniem. Papildus tiek veikta arī tagadējās tramvaja līnijas atsevišķu posmu rekonstrukcija 0,6 kilometru garumā. Jaunā līnija virzīsies pa Tukuma ielu posmā no Klaipēdas ielas līdz Ventas ielai, pa Ventas ielu posmā no Tukuma ielas līdz Ganību ielai, pa Ķempes ielu un noslēgsies ar apli Slapjajā ielā. Kopumā jaunajā posmā izveidotas piecas pieturvietas.

Tramvaja līnijas izbūves tehnisko projektu izstrādājusi AS "UPB", tās izbūvi veica "Skonto Būve", kas uzvarēja atklātā konkursā, piedāvājot darbus veikt par 6 403 607 latiem.

Jaunas tramvaja līnijas izbūve Liepājā notika ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu 85% apjomā no kopējās projekta naudas, atlikušos 15% no kopējās summas nodrošināja uzņēmums "Liepājas tramvajs".

Autors: LETA

Atpakaļ